نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
840
-
الف
+

رقابت گروه سوم مرحله 18 بهترین مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»

اشتراک کنندگان گروه سوم مرحله 18 بهترین مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» جمعه 6 حوت (اسفند) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت نهم مسابقه «نواهنگ 3» روز جمعه 6 حوت (اسفند) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد.

در قسمت سوم مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ؛ «بصیر فیضی»، «رسول ساحل»، «سید مصطفی حسینی»، «چهارشنبه علاوت»، «مشعل شمسی» و «سعید ناروئی» در قالب سومین گروه شش نفره با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» و گردانندگی «نادیا پروانی» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 از بین اشتراک کنندگان دو گروه اول 18 بهترین که با هم رقابت کردند «غلام سرور حسینی»، «نبیل الحان»، «مصطفی افتخاری» و «حبیب مهاجر» با رای هیات داوران و «محمدرضا احمدی» و «بهزاد عزیزی»  با رای مردمی به مرحله 9 بهترین راه پیدا کردند. 

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر